تبلیغات
عشق پرواز - تایید مهاجرت خلبانان ایرانی به کشورهای خلیج فارس!!!!!



عشق پرواز

منوی کاربری


این وبلاگ را به صفحات مورد علاقه تان اضافه کنید!     با ما تماس بگیرید!     این وبلاگ را صفحه خانگی خودتان کنید!


   پیغام مدیر : خوش آمدید

   افراد آنلاین :

.


نظر سنجی

ترجیح می دهید با کدام یک از شرکت های زیر پرواز کنید؟؟؟












آدرسهای ورود

www.paridan.persianhackers.com

www.paridan.bigestblog.com
www.paridan.mihanblog.com

www.paridan.myblog.ir


وضعیت در یاهو

[mohammad_khalab]


صفحات وبلاگ


صفحات اضافی

درباره ی وبلاگ


لینک به ما / لوگوی دوستان

لینک به ما

.



span>



لوگوی دوستان

 

http://img2.pict.com/07/3c/88/2889503/0/talamala.gif

Image hosted by TinyPic.com

Image hosted by TinyPic.com

Image hosted by TinyPic.com


آمار وبلاگ

امروز :
بازدید های امروز :
بازدید های دیروز :
كل مطالب :
كل نظرها :
كل بازدید ها :
ایجاد صفحه : - ثانیه



 تایید مهاجرت خلبانان ایرانی به کشورهای خلیج فارس!!!!! |

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی مهاجرت بخشی از نیروهای ماهر هواپیمایی به كشورهای حاشیه خلیج‌فارس را تایید كرد.

سعید حسامی در گفتگو با خبرنگار جام جم ، افزود: بخشی از نیروهای ماهر شاغل در هما در بخش‌های خلبانی، مهمانداری و كارشناسان بخش‌های گوناگون پرواز كه تعدادشان به بیش از 100 نفر می‌رسد، به كشورهای حاشیه خلیج‌فارس نظیر قطر و كویت مهاجرت كرده‌اند و در ایرلاین‌های این كشورها مشغول به كار هستند.

وی اظهار كرد: این نیروها ماهر بوده‌اند و علت مهاجرتشان هم حقوق‌های بالایی است كه ایرلاین‌های حاشیه خلیج‌فارس به پرسنل می‌پردازد و هما به علت محدودیت بودجه‌ای كه دارد، نمی‌تواند همتراز آنها پرداخت داشته باشد.
وی خاطرنشان كرد: با این حال امیدواریم با افزایش درآمدزایی در هما بتوانیم سطح حقوق‌ها را بالا ببریم تا جلوی این پدیده نامطلوب گرفته شود.

وی تصریح كرد: اكثر ایرلاین‌هایی كه در كشورهای حاشیه خلیج‌فارس فعالیت می‌كنند، تمام یا بخش بزرگی از ارتقای كاری از نظر كمی و كیفی خود را مدیون متخصصان ایرانی هستند و بدون پرسنل مهاجر ایرانی امكان این درجه ارتقا وجود نداشت. خلبانان ایرانی، بهترین خلبانان دنیا هستند و با وجود تحریم‌ها هنوز كه هنوز است، كیفیت كاری خود را حفظ كرده‌اند.
تصویر

وی با اعلام این كه عدد و رقم‌های عملكردی هواپیمایی جمهوری اسلامی به معجزه شباهت دارد تا واقعیت، اظهار كرد: از نظر جابه‌جایی مسافر، مقدار تاخیرها و همچنین زیان عملكردی هما به عنوان یك شركت دولتی كه قادر نیست خدماتش را با نرخ واقعی بفروشد و مجبور است به قیمت‌های كنترل شده دولت در بحث بلیت تن در دهد، تمام این ارقام به معجزه شبیه است.

حسامی افزود: به عنوان مثال زیان هما در سال 84 بالغ بر 46 میلیارد تومان بوده كه در سال 85 به 27 و در سال 86 به 19 میلیارد تومان كاهش یافته است. طبق برنامه قرار است امسال زیان عملكردی هما به صفر برسد و این شركت از اول سال 88 دیگر یك شركت زیان‌ده دولتی محسوب نخواهد شد.

وی درباره خط پروازی تهران توكیو و شایعاتی كه درباره واگذاری امتیاز این خط به امارات منتشر شده است، افزود: خط پروازی تهران توكیو قطعا در آینده نزدیك تعطیل می‌شود. علت آن نیز به‌صرفه نبودن از نظر اقتصادی و كمبود مسافر و زیان‌دهی است؛ اما درباره شایعات منتشره باید بگوییم این اظهارات خنده‌دار است، چون خط پروازی امتیاز اقتصادی نیست كه از یك ایرلاین به ایرلاین دیگری قابل انتقال یا خرید و فروش باشد. صرفا مكاتبه‌ای است كه میان هما و ژاپن انجام می‌شود و طی آن، ما دیگر پروازی به توكیو نخواهیم داشت.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی در ادامه از اجرای برنامه قریب‌الوقوع تغییر خطوط هوایی كشور خبر داد. وی افزود: براساس برنامه‌ای كه در آینده نزدیك اجرایی می‌شود، قرار است تمامی مراكز استان‌های كشور با برقراری خطوط هوایی جدید به یكدیگر متصل شوند.وی توضیح داد: این امكان در حال حاضر وجود ندارد كه مثلا یك مسافر بتواند از شیراز مستقیما به یزد برود، بجز برخی شهرهای بزرگ مانند تهران یا مشهد كه به طور مستقیم به برخی مراكز استان‌ها پرواز دارد. این امكان برای بسیاری از شهرهای كشور میسر نیست. وی افزود: بر این اساس، بسیاری از پروازها میان مراكز استان‌ها یا باید از طریق یك شهر واسطه مانند تهران انجام شود و یا مسافر مدتی را در یك شهر ثالث توقف كند تا پرواز با ساعتی تاخیر راهی مقصد اصلی گردد.حسامی گفت: اما با تغییر خطوط هوایی تا پایان امسال تمامی مراكز استان‌های كشور را به هم متصل می‌كنیم و پروازهای باواسطه حذف می‌شوند.

مشروح مصاحبه جام‌جم با مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی پیرامون گلایه‌ها و پرسش‌های مردم نظیر كیفیت هواپیماها، كیفیت برخورد مهمانداران و پرسنل پرواز، تحریم‌ها، ایمنی، قیمت بلیت و غیره بزودی به چاپ می‌رسد.

(تاریخ این مصاحبه به یک هفته پیش برمیگردد ولی چون مطلب مهمی بود باتاخیر بحث رو ایجاد کردم.)


نوشته شده توسط سید محمد میرعبداللهی در شنبه 27 مهر 1387 و ساعت 12:41 ب.ظ
ویرایش شده در - و ساعت -

لینک ثابت | نظرات ()



    حقوق این وبلاگ محفوظ است و کپی از آن تنها با ذکر نام مجاز می باشد
All Rights Reserved 2005-2006 © http://paridan.mihanblog.com

 Resolution: 1024 * 768

منوی اصلی

= صفحه نخست
= پست الکترونیک

= نامه به مدیر وبلاگ
= طراح قالب وبلاگ


نویسندگان

سید محمد میرعبداللهی(139)


موضوعات
هوانوردی(136)


آرشیو

تیر 1389 (1)
فروردین 1389 (1)
اسفند 1387 (1)
مهر 1387 (1)
شهریور 1387 (2)
مرداد 1387 (2)
تیر 1387 (1)
اردیبهشت 1387 (2)
فروردین 1387 (1)
اسفند 1386 (2)
آبان 1386 (5)
مهر 1386 (1)
مرداد 1386 (3)
خرداد 1386 (2)
اردیبهشت 1386 (2)
فروردین 1386 (1)
بهمن 1385 (2)
دی 1385 (3)
آذر 1385 (5)
آبان 1385 (2)


لینکستان

بزرگترین پایگاه فروش سی دی های هوانوردی

BILGI SAYAR

جوانان

Persian Aviation

ایمنی هواپیمایی ایران

هواپیمای جنگنده

تاراج عاشق

گروه عاشقان پرواز در یاهو

انجمن نیروی هوایی

اموزش فتوشاپ در سایت من

آذر آموزش

free download

چهار بعدی

ژرفا ( آن شو که هستی )

سایت جذب نیرو

سازمخالف

انجمن هوا و فضا

وبلاگ تخصصی موتورهای جت و راکتی

جهنم همین جاست

حرفهایی در دل نهفته

عشق پرواز(iranianairforce)

دلگفت خدا نشنید..

سایت سید محمد میرعبداللهی

انجمن دانشجویان

حالا بیا تو

وبلاگ علی فروتنی

عاشقان


لینکدونی

جنگنده ی تهاجمیa 10 (- کلیک)
عكسهایی از فرودگاه خوی (- کلیک)
عکسهایی از سقوط میگ ۲۹ که خلبانش در حال اجکت هست. (- کلیک)
جنگنده ی اف 5 (- کلیک)
بزرگترین هواپیما (- کلیک)
سر و صدای هواپیماها در ذهن کودکان اثر منفی می گذارد (- کلیک)
معرفی تعدادی از هواپیماهای بدون سرنشین ایران (- کلیک)
معرفی جنگنده - بمب افکن سوخوی سی و دو (- کلیک)
Boeing 717 (- کلیک)
Airbus A380 (- کلیک)
بویینگ ee7E7 (- کلیک)
بوئینگ 777 (- کلیک)
Airbus Beluga (- کلیک)
سانه ی هوایی سی ۱۳۰ (- کلیک)
جدیدترین اخبار روز دنیا (- کلیک)
جواب به سوالات شما (- کلیک)
 آرشیو لینكدونی
پرشین وبلاگ
لیست وبلاگ های فارسی
قالب های وبلاگ
اخبار ایران
اخبار ICT
تفریحات اینترنتی
تالارهای گفتگو


جست و جو


خبرنامه


مطالب پیشین

فرهنگ

پرنده ای فرتر از یک بمب افکن-HYPERSOAR

محکومیت ایران ایر به گرانفروشی/ بازگشت قیمت بلیت هواپیما به حالت اولیه

تایید مهاجرت خلبانان ایرانی به کشورهای خلیج فارس!!!!!

فرودگاه بین المللی هنگ کنگ بهترین فرودگاه جهان

فرمانده جدید نیروی هوایی

سقوط بویینگ 747 - كلمبیا

اخراج ایران ازنمایشگاه خدمات دفاعی آسیادرمالزی

ایران ایر-شناسنامه!

همزمان با روز ارتش؛ 200 فروند جنگنده در آسمان تهران رژه رفتند!

17 فروند هواپیما وارد ناوگان می شود.

فروش 12 فروند "میگ-29" روسی به اسلواکی

حادثه ارباس ماهان - مهرآباد 21/8/86

ایران مشتری شرکت توپولف



// setTimeout(function () { // GetMihanBlogShowAds(); // }, 1000);